مجله آموزشی شنارو

آموزش شنای پروانه حرفه ای

آموزش شنای پروانه حرفه ای

آموزش شنای پروانه حرفه ای

حرکات پروانه ای یکی از زیباترین حرکات شنا و در عین حال یکی از سخت ترین هاست.آموزش شنای پروانه حرفه ای

جنبه‌های فنی سکته‌ی پروانه – موج‌زدگی بدن، ضربه دلفین، و بازیابی دو دستی بالای آب – همگی چالش‌های خاصی را ایجاد می‌کنند.

میزان تلاش لازم برای انجام این سکته نیز کار را آسان نمی کند.
یک شناگر پروانه در یک استخر روباز. یادگیری حرکت پروانه چالش برانگیز اما سرگرم کننده است.

متأسفانه، شما نمی توانید حرکت پروانه را به سادگی با پریدن در آب، پرتاب کردن دست ها و پاهای خود به اطراف و سپس امیدواری به اینکه تکنیک شنا از خود مراقبت کند، یاد بگیرید.

در مقابل، رویکرد روشمند کارآمدترین رویکرد برای یادگیری آن است. ما اجزای مختلف این استروک را به واحدهای کوچک‌تر تقسیم می‌کنیم که قدم به قدم تمرین می‌کنید تا در نهایت همه آنها را با تکنیکی عالی در یک حرکت پروانه‌ای کامل جمع کنید.

این رویکردی است که ما با تمرینات شنا در زیر برای سکته مغزی پروانه اتخاذ می کنیم.

آموزش شنای پروانه حرفه ای

موفق باشید – و از تمرین لذت ببرید!
دلفین سرب بادی
یک شناگر در حال تمرین تمرین سرب بادی دلفین برای سکته مغزی پروانه.

Head-Lead Body Dolphin یک تمرین اساسی برای تمرین در حین یادگیری ضربات پروانه است. در حالی که روی موج دار شدن بدن و ضربه دلفین تمرکز می کنید، بازوهای خود را در کنار خود نگه می دارید.

از آنجایی که در طول این تمرین شنا، بازوهای خود را در کنار خود نگه می دارید، باید از سر، تنه و پاهای خود برای حرکت به جلو استفاده کنید.
دلفین بدن سرب دستی
یک شناگر در حال تمرین تمرین بدن دلفین دست سرب برای سکته مغزی پروانه.

Hand-Lead Body Dolphin یک تمرین شنا برای تمرین در هنگام یادگیری ضربات پروانه است.

در این تمرین، به‌جای اینکه بازوهای خود را مانند Head-Lead Body Dolphin نگه دارید، دست‌های خود را به جلو دراز می‌کنید در حالی که چرخه‌های حرکتی بدن/دلفین را انجام می‌دهید.

منطقی است که حرکت نوسانی بدن را هم با بازوهای دراز جلوی خود و هم در حالی که بازوهای خود را در پهلوی خود قرار داده اید تمرین کنید، زیرا هنگام شنا کردن پروانه تمام حرکت با موقعیت ها و حرکات مشابهی مواجه خواهید شد.
به گوشه ها بلغزانید
شناگری در حال تمرین تمرین Slide to the Corners برای ضربه پروانه.

آموزش شنای پروانه حرفه ای

Slide to the Corners یک تمرین شنا برای تمرین هنگام یادگیری حرکت پروانه است. در این تمرین، شما تمرین می‌کنید که بازوها را برای ضربه زیر آب در موقعیتی قرار دهید و همچنین حرکت بازو را با عضلات مرکزی بدن خود برای افزایش کارایی وصل کنید.
کاپیتان سنگ
یک شناگر در حال تمرین تمرین استون اسکایپر برای ضربه پروانه.

Stoneskipper یک تمرین شنا برای تمرین در هنگام یادگیری حرکت پروانه است. در این تمرین، شما بر روی مولفه زیرآبی ضربه بازو و تنفس همراه با حرکات مواج بدن تمرکز می کنید.
پروانه با تاخیر هیپ
شناگری در حال تمرین تمرین پروانه با تاخیر هیپ برای سکته مغزی.

Hip-Delay Butterfly یک تمرین شنا برای تمرین در هنگام یادگیری حرکت پروانه است. در این تمرین روی حرکات و زمان بازیابی بازو در بالای آب تمرکز می کنید.

پس از انجام این تمرین، تمام حرکات مورد نیاز برای شنای ضربه پروانه را انجام داده اید.
بدن-پروانه دلفین
شناگری در حال تمرین تمرین بادی-دلفین باترفلای.

Body-Dolphin Butterfly یکی از تمرینات شنای ما برای سکته مغزی پروانه است. این به شما امکان می دهد پروانه را در حالتی آرام تمرین کنید.

در Body-Dolphin Butterfly، شما یک ضربه کامل پروانه انجام می دهید، سپس یک یا چند دلفین بادی دست سرب، قبل از زدن ضربه بعدی پروانه، و غیره.آموزش شنای پروانه حرفه ای

چرخه‌های خسته‌کننده‌ی متناوب و چرخه‌های دلفین‌های بدن آرام‌تر به شما این امکان را می‌دهد تا بدون اینکه سریع خسته شوید، حرکات حرکت پروانه‌ای را تمرین کنید. در نتیجه، می توانید برای مدت طولانی تری روی تکنیک شنای خود متمرکز بمانید.
پروانه آسان
یک شناگر در حال تمرین تمرین پروانه ایزی برای سکته مغزی پروانه.

Easy Butterfly یک تمرین شنا برای تمرین در هنگام یادگیری حرکت پروانه است. در این مته، در ابتدای یک طول، چند ضربه پروانه زده و تا زمانی که بتوانید فرم خود را حفظ کنید، این کار را تکرار کنید.

به محض اینکه فرم شما از بین برود، به یکی از تمرینات بدن دلفین یا یک حرکت شنای کمتر سخت تر تغییر می کنید. به عنوان مثال، کرال جلو (که به آن سبک آزاد نیز گفته می شود).

شنای پروانه به این روش به شما این امکان را می دهد که از مبارزه اجتناب کنید و در نتیجه مسافت های طولانی تری را با فرم صحیح پروانه شنا کنید.
11 تمرین برای یادگیری موج‌سواری بدن و ضربه دلفین در پروانه
یک شناگر حرکات موجی حرکت پروانه را در زیر آب تمرین می کند.

11 تمرین برای یادگیری تکان دادن بدن و ضربه دلفین در پروانه: ضربه دلفین و موج دار شدن بدن، تکنیک های اصلی شنا در حرکت پروانه هستند. برای شنای آسان پروانه، باید به این تکنیک ها مسلط شد.

علاوه بر این، هنگامی که شما بر این دو تکنیک تسلط داشته باشید، استفاده از حرکات بازوی ضربه پروانه آسان تر می شود.

به این دلایل، ما چندین تمرین شنا را جمع آوری کرده ایم که می توانید از آنها برای تمرین استفاده کنید

آموزش شنای پروانه حرفه ای

تیم شنارو به سرپرستی بهادر بزرگی مهر آماده دادن کلیه خدمات شنا میباشد

طراحی وسئو سایت توسط تیم بهامهر bahamehr.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *