مجله آموزشی شنارو

آموزش شنا در استخر هروی

آموزش شنا در استخر هروی

آموزش شنا در استخر هروی

 

آموزش شنا در استخر هروی

هیچ چیز مثل شنا کردن در یک روز گرم تابستانی نیست. با این حال، شنا نیز مهارتی است که می تواند جان شما را نجات دهد. وقتی شنا بلد باشید، می توانید با خیال راحت از فعالیت های آبی مانند کایاک سواری و موج سواری لذت ببرید.(آموزش شنا در استخر هروی)

شنا نیز یک تمرین عالی است. بدن شما را وادار می کند تا در برابر مقاومت کار کند، که عضلات، قلب و ریه های شما را تقویت می کند.

بهترین راه برای یادگیری شنا کردن، درس خواندن است. بیایید به رایج ترین سکته های آموزش داده شده و چگونگی بهبود تکنیک خود نگاه کنیم.
نحوه انجام کرال سینه

آموزش شنا در استخر هروی

چرخه کرال سینه اغلب به عنوان “کشیدن، نفس کشیدن، لگد زدن، سر خوردن” توصیف می شود. برای یادآوری این سکانس، بسیاری از شناگران این عبارت را در سر خود می خوانند. برای دریافت تصویری از نحوه انجام آن، به ویدیوی بالا نگاه کنید.
برای انجام این:

با صورت خود در آب شناور شوید، بدنتان صاف و افقی باشد. دست های خود را روی هم قرار دهید و دست ها و پاهای خود را بلند نگه دارید.
انگشت شست خود را به سمت پایین بگیرید. دست های خود را به صورت دایره ای به سمت بیرون و عقب فشار دهید، آرنج ها بالا باشند. سر خود را کمی بلند کنید و نفس بکشید.

آموزش شنا در استخر هروی

دست‌هایتان را جلوی شانه‌هایتان به هم نزدیک کنید، شست‌ها رو به بالا باشند. آرنج خود را نزدیک بدن خود نگه دارید. به طور همزمان زانوهای خود را خم کنید، پاهای خود را به سمت باسن خود بیاورید و پاها را به سمت بیرون ببرید.
بازوهای خود را به جلو دراز کنید. با لگد بیرون بیاورید و به صورت دایره ای به عقب برگردید سپس پاهای خود را به هم بچسبانید. سر خود را زیر آب بیندازید و بازدم کنید.
به جلو بلغزید و تکرار کنید.

آیا این مفید بود؟
نکته حرفه ای

پاهای خود را به جای پایین نگه داشتن پشت خود نگه دارید. با حفظ حالت افقی بدن، مقاومت را به حداقل می‌رسانید و سریع‌تر می‌روید.
نحوه انجام پروانه

آموزش شنا در استخر هروی

پروانه یا مگس سخت ترین سکته برای یادگیری است. این یک سکته مغزی پیچیده است که نیاز به زمان بندی و هماهنگی دقیق دارد.

قبل از امتحان پروانه، ابتدا حرکات بدن موج مانند را یاد بگیرید. این حرکت اصلی حرکت پروانه است. هنگامی که بر این حرکت مسلط شدید، آماده هستید که حرکات بازو را به کار ببرید. ویدیوی بالا را تماشا کنید تا ببینید چگونه انجام می شود.
برای انجام این:

با صورت خود در آب شناور شوید، بدنتان صاف و افقی باشد. دست های خود را روی هم قرار دهید و دست ها و پاهای خود را بلند نگه دارید.
سر خود را پایین و جلو ببرید و باسن خود را به سمت بالا فشار دهید. سپس سر خود را به سمت بالا حرکت دهید و باسن خود را به سمت پایین فشار دهید. به طور متناوب مانند یک موج ادامه دهید.
وقتی سرتان پایین می‌رود، با لگن دنبال کنید و لگد بزنید. بازوهای خود را پایین بیاورید و از کنار باسن خود بگذرید. به طور همزمان سر خود را برای دم بردارید.
با لگد زدن و ادامه دادن موج بدن، بازوهای خود را به سمت بالا و روی آب بفرستید. صورت خود را در آب قرار دهید و با بازوهای خود دنبال کنید. بازدم. این یک چرخه بازو را کامل می کند.
تکرار. هر دو یا سه سیکل یک بار نفس بکشید.

آیا این مفید بود؟
نکات حرفه ای

برای داشتن پروانه سریعتر، از اغراق در حرکات بدن مانند موج خودداری کنید. باسن شما باید نزدیک یا در سطح باشد، نه در بالا. حرکت بیش از حد باسن به بالا یا پایین باعث کاهش سرعت شما می شود.
نشان دادن چشم ها و بینی به سمت پایین نیز به حرکت نرم و سریع کمک می کند.

آموزش شنا در استخر هروی

نحوه انجام سبک آزاد

سبک آزاد که به آن کرال جلو نیز می گویند، شامل یک حرکت پا به نام ضربه بال زدن است. توصیه می شود قبل از امتحان کامل این تکنیک را یاد بگیرید. برای دریافت تصویری از این سکته به ویدیوی بالا نگاه کنید.
برای انجام این:

با صورت خود در آب شناور شوید، بدنتان صاف و افقی باشد. دست های خود را روی هم قرار دهید و دست ها و پاهای خود را بلند نگه دارید.
برای انجام ضربه فلاتر، یک پا را به بالا و یک پا را به پایین حرکت دهید. به سرعت جایگزین کنید، مچ پاها را شل نگه دارید و زانوها را کمی خم کنید.
دست راست خود را 12 تا 18 اینچ جلوتر، کف دست رو به پایین و در راستای شانه خود بگیرید.
دست راست خود را به سمت پایین و عقب بکشید و انگشتان خود را به صورت مورب به سمت پایین بگیرید. آرنج خود را به سمت بالا بگیرید.
همانطور که دست راست شما از ران شما می گذرد، لگن و شانه خود را به سمت بالا بچرخانید. دست خود را بالا بیاورید و از آن سوی آب ببرید.
دست راست خود را وارد آب کنید و با دست چپ تکرار کنید.

آموزش شنا در استخر هروی

تکرار. زمانی که دستتان از آب خارج می شود، هر دو یا سه ضربه نفس بکشید.

آیا این مفید بود؟
نکات حرفه ای

برای سرعت بخشیدن به سبک آزاد، همیشه قبل از پایین کشیدن به جلو دراز کنید. ضربات بازوی شما باید طولانی و آرام باشد، نه کوتاه و قوی.
بینی خود را به عنوان خط مرکزی در نظر بگیرید. وقتی می‌رسید و می‌کشید، دستتان نباید از بینی‌تان رد شود. آن را با شانه خود تراز کنید تا به جلو حرکت کند.
از نگاه کردن بیش از حد به پایین خودداری کنید. این کار شانه های شما را زیر آب قرار می دهد که مقاومت شما را افزایش می دهد و سرعت شما را کاهش می دهد.
همچنین، هنگام لگد زدن، زانوهای خود را زیاد خم نکنید. برای حفظ سرعت و تعادل، از باسن لگد بزنید و پاهای خود را تقریباً موازی نگه دارید.

برای مبتدی ها

شناگران مبتدی باید با یک مربی شنا کار کنند. این بهترین راه برای ایمن ماندن و یادگیری تکنیک صحیح است.

اگر یک شناگر مبتدی هستید، هرگز به تنهایی وارد استخر نشوید. همیشه با شخص دیگری شنا کنید تا زمانی که بتوانید به تنهایی شنا کنید و شنا کنید.

در اینجا دستورالعمل های اولیه شنا برای کودکان و بزرگسالان آمده است:
بچه ها

هنگام آموزش شنا به کودکان، این تجربه باید سرگرم کننده و بازیگوش باشد. توصیه می شود از آهنگ ها، اسباب بازی ها و بازی ها استفاده کنید.

همچنین می توانید به تکنیک های مختلف نام های سرگرم کننده بدهید.(آموزش شنا در استخر هروی)

تیم شنارو به سرپرستی مهرداد وفایی اصیل و مربی گری استاد میثم ادراکی آماده دادن کلیه خدمات شنا میباشد

طراحی وسئو سایت توسط وب سیکس websix.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *