مجله آموزشی شنارو

آموزش شنا در شرق تهران

آموزش شنا در شرق تهران

از تمرینات زیر برای کمک به شما استفاده کنید. اگر لازم باشد، عملکرد آن‌ها را تنظیم کنید. شما میتوانید با آموزش شنا از ابتدا به راحتی در چند مرحله مهارت خوبی بدست آورید.(آموزش شنا در شرق تهران)

 

آموزش شنا در شرق تهران

آموزش شنا در شرق تهران

صورت خیس می‌شود.
حالتی که شخصی نصفه غرق شده است.
کشیدن نفس به معنای ورود هوا به ریه‌ها و سپس خروج آن است.
شناور .
پیاده شدن دوباره
سرخوردن به معنی تنفس کردن نیست. در واقع سرخوردن به معنای مصرف کردن غذا یا نوشیدنی است.

آموزش شنا در شرق تهران

درس دوم از آموزش شنا.

آموزش کاهش نیمه‌تمام غوطه ور شدن صورت در آب، روشی مناسب برای مبتدیان است که می‌خواهند صورت‌شان مرطوب شود، اما به صورت کامل در آب نروند. این معنی آن است که آموزش حبس نفس لازم است.

تنفس عمیق کردن و وارد کردن هوا به داخل دهان و بینی و بستن چشم‌ها بالای آب، یک روش خوب برای عادت کردن به احساس نفس زدگی و ورود هوا به داخل بینی و دهان است.
آموزش شنا در سومین مرحله است.

آموزش نفس کشیدن با وارد شدن به آب برای افراد تازه کار، مهارت مهمی است. او باید همیشه از طریق دهانش تنفس کند و دمیدن حباب‌ها در آب یک راه خوب برای شروع است، به خصوص اگر اعصابش را خراب کرده است. شما باید یاد بگیرید که با مراقبه کردن بر دهان و بینی خود، به آرامی نفس بکشید.
در این مرحله، شما به تکنیک‌های پیشرفته‌تری در شنا پرداخته می‌شوید.

اگر به دانش‌آموزان خود مراحل قبلی را آموزش داده باشید، آن‌ها احساس می‌کنند که برای زیر آب رفتن به آن‌ها کمک خواهد شد. کلمه “submerge” ممکن است برای کسی که تازه وارد است، ترسناک به نظر برسد، اما این معنی ندارد که آنها به طور واقعی در آب شنا کنند.
در این مقاله، ما قدم پنجم شنا را در آموزش به شما می آموزیم.

آموزش شنا در شرق تهران

برخی از افراد به طور طبیعی نمی‌توانند روی آب شنا کنند و می‌توان به همه آموخت که در حالتی که در آب شنا می‌کنند، بر روی سطح آب ثابت بمانند. همه آغازکنندگان باید تلاش کنند تا بتوانند در آب شناور شوند و حس شناور بودن خود را درک کنند. این روش عالی است تا بتوانند نحوه رفتار بدن خود در آب را کشف کنند و اعتماد به نفس خود در آب را افزایش دهند. یاد بگیرید که با استفاده از مردمک‌های ستاره شکل اندازی شده در پاها و دست‌هایتان، بتوانید شناور شوید.
آموزش شنا قدم ششم به معنای آموزش شنا در مرحله ششم است.

با یادگیری اینکه چگونه زانوهای خود را خم کنید و از بازوهای خود برای بالا کشیدن و قرار دادن پاهای خود روی کف استخر استفاده کنید، میتوانید بفهمید چطور میتوانید از حالت شما در آب تغییر دهید. یادگیری چگونگی ایستادن در میان آب و شنا، مهم است و برای تازه واردان به شنا باید آموزش داده شود.

دستورالعمل برای آموزش به افراد تازه کار چگونگی حرکت کردن در آبکشی. اشخاصی که می‌خواهند شنا بزنند باید یاد بگیرند که چطور در کنار استخر بسر بخورند و مکانی را به وجود آورند که از آنجا به خوبی بتوانند آب را برید.

آموزش شنا در شرق تهران

در این جمله با توجه به عبارت “آموزش خصوصی شنا” می‌توان گفت “شنا به صورت یک به یک یاد داده می‌شود”.

هنگامی که کلاس های گروهی شنا به طور کلی تعداد کمی شرکت کننده دارند، کلاس های شنای خصوصی و نیمه خصوصی حامد پورفیض تجربه بهتری ارائه می‌دهند. دوره های خصوصی کوتاه هستند و یک شخص دارای یک مربی است. کلاس های نیمه خصوصی هم مدت زمان آنها کمتر است و هم می توانند دو شناگر در آن شرکت کنند. این کلاس ها برای خواهر و برادر یا دوستانی که می خواهند با هم شنا کنند، مناسب است.

کلاس‌های خصوصی شنا برای بزرگسالان و کودکان است که به آن‌ها کمک می‌کند تا درآب مهارت بیاموزند و راحتی خود را افزایش دهند. کلاس‌های خصوصی مناسب برای افرادی هستند که تنها بهتر یاد میگیرند، افراد اضطرابی، کودکان با نیازهای ویژه، بزرگسالانی که تاخیر در یادگیری شنا داشته‌اند و شناگرانی که در مجموعه‌های مهارتی خاص آموزش می‌بینند. همچنین، کلاس‌های خصوصی مناسب برای افرادی هستند که قبلاً ورزشکار بوده‌اند و یا قصد دارند در یک ورزش دیگر شرکت کنند.

وقتی شما یا فرزندتان یاد می‌گیرید که شنا کنید، می‌توانید از تمام خوبی‌های شنا در یک مکان امن و دلپذیر بهره‌مند شوید. وقتی می‌گوییم گرم است، منظورمان این است که دمای هوا و احساس حرارت را توصیف می‌کنیم. همچنین، ممکن است به معنای غیر حقیقی و در مجاز گرم بودن را هم بکار ببریم. مربیان ما دوست دارند به شناگران کمک کنند.
تدریس شنا برای بزرگسالان

همه مردم میتوانند شنا را از حامد پورفیض یاد بگیرند، حتی اگر توانمندیشان در شنا کم باشد. از افراد تازه کار تا افرادی که به اعتماد به نفس رسیده‌اند و دوست دارند مهارت‌های مختلفی مانند ضربه زدن، تحمل و تقویت قدرت کلی خود را بهتر کنند.

پورفیض انواع مختلفی از سطوح مختلف تدریس شنا بزرگسال را دارد. این برنامه برای شناگرانی که هر سطحی از تجربه را داشته باشند مناسب است. “در این دوره، شما یاد میگیرید چه مهارتی داشته باشید. “

مطمئن باشید که آب در دسترس است.

این کلاس‌ها به شما کمک می‌کنند تا در کنار یادگیری مهارت‌های ابتدایی، اعتماد به نفس خود را در آب پیدا کنید. این کلاس‌ها اغلب در آب‌های کم عمق برگزار می‌شوند و به شما کمک می‌کنند اعتماد به نفس خود را در امان بودن به دست آورید.

آموزش شنا در شرق تهران

لطفاً شناگر باشید

از کلاس های شنا بزرگسالان می توانید یاد بگیرید که با موفقیت مسافت کوتاهی را در آب بپیمایید و اعتماد به نفس خود را تقویت کنید.

شما می‌توانید با تمرین و بهتر شدن تکنیک شنا، عمق شنا خود را افزایش دهید و اعتماد به نفس بیشتری پیدا کنید. هدف این آموزش‌ها این است که به شما در شنا کردن به مسافت‌های تا ۵۰ متر در جلو و عقب کمک کنند.

تناسب اندام بزرگسالان به معنای داشتن وزن، قد و حجم بدنی مناسب است.

آموزش شنا برای بزرگسالان به شما کمک می‌کند تا تکنیک کرال خود را بهتر کنید و به یک شناگر با توانایی‌های بهتر تبدیل شوید. همچنین، به افزایش استقامت شما نیز کمک می‌کند. استفاده از بدنتان و تقویت مفاصلتان بهترین روش برای جلوگیری از آسیب‌ها و بهبود آن‌ها است.

شما باید یک شناگر خوب باشید.

وقتی شما مهارت‌ها و اعتماد به نفس لازم در آب را بدست آوردید، ما همچنین به شما آموزش‌های بیشتری می‌دهیم تا بتوانید در رقابت‌ها شرکت کنید و مدال بگیرید.

تیم شنارو به سرپرستی مهرداد وفایی اصیل و مربی گری استاد میثم ادراکی آماده دادن کلیه خدمات شنا میباشد

طراحی وسئو سایت توسط وب سیکس websix.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *