مجله آموزشی شنارو

آموزش شنا در غرب تهران

آموزش شنا در غرب تهران

کودکان و نوجوانان در همه جا در حال شرکت در فعالیت‌های ورزشی هستند. شرکت در فعالیت‌های خارج از برنامه یک راه خوب برای کودکان شما است که باعث می‌شود فعال بمانند، در کار گروهی یاد بگیرند و همچنین با مربیان و هم‌تیمی‌های خود روابطی برقرار کنند. شنا کامل بدن است و بسیاری از برنامه‌های ورزشی زمینی از آن استفاده می‌کنند.(آموزش شنا در غرب تهران)

آموزش شنا در غرب تهران

آموزش شنا در غرب تهران

. شنا کمبود اختلالات و فعالیت های سخت را ندارد، بنابراین به ورزشکار که آسیب دیده است کمک می کند تا بتواند تمرین کند و در عین حال درد را کاهش دهد و ورزشکار سالم را قادر می سازد تا با شدت بالا تمرین کند. این کار باعث جلوگیری از صدمه دیدن عضلات و مفاصل می‌شود. شنا مفید است برای قلب و عروق تناسب اندام یا به عبارتی دیگر شنا، بهداشت و تعادل قلبی عروقی را بهبود می‌بخشد. بسیاری از جوانانی که علاقه‌مند به شنا هستند، استعداد و توانایی ریه خود را بهبود می‌بخشند.
یادگیری شنا می‌تواند مفید باشد. آموختن چگونگی شناور شدن، قدم برداشتن در آب و شنا کردن به ایمنی، مهارت‌های ضروری برای زندگی بقا است.

ما می‌دانیم که بچه‌های در حال رشد ممکن است خجالت بکشند اگر باید از بچه‌های کوچک‌تر از خودشان درس بگیرند. ما کلاس‌های فرزند شما را برای بهترین مطابقت با نیازهای شخصیشان تنظیم می‌کنیم. ما می‌توانیم اطمینان حاصل کنیم که فرزند یا نوجوان بزرگتر شما با یک شخص هم سن و مهارت مشابه جفت می‌شود. ما حتی دروس خصوصی هم ارائه می‌دهیم. بیشترین توجه ما به این است که اطمینان حاصل کنیم که آنها در استخر مهارت‌های لازم برای ایمن و آسوده بودن دارند.
آقایان درس شنا را یاد می‌گیرند.

شما می‌توانید به راحتی در کلاس‌های خصوصی شیرجه برداری آقایان شرکت کنید. اگر میخواهید به تنهایی و بدون کس دیگری شروع به کار کنید، این دوره برای شما مناسب است. ما همچنین کلاس‌های گروهی کوچکی داریم که تعداد محدودی افراد در آنها شرکت می‌کنند. شما می‌توانید به سرعت مهارت‌هایتان را افزایش دهید.

آموزش شنا در غرب تهران

مهارت‌هایی که شما نیاز دارید:

برای افرادی که قبلاً توانایی شنا کردن را دارند، مربی ممکن است بهبود تکنیک و سرعت شناشان را بهبود ببخشد. او می‌تواند به آن‌ها سبک‌های جدید شنا مثل پروانه و کرال پشت را یاد بدهد. آنها مجازند که هر تکنیک شنا را که دوست دارند، انتخاب کنند و یاد بگیرند.
انجام وظایف یا فعالیت‌های لازم برای آموختن و بهبود مهارت‌های شنا در بانوان

کلاس شنا برای خانم‌ها طراحی شده است تا هر خانمی با هر سن و هر میزان مهارتی بتواند در آن شرکت کند. همه زن‌ها، حتی کسانی که کار می‌کنند، می‌توانند در کلاس‌های ما شرکت کنند. بعضی خانم‌ها حساسیت زیادی دارند و دوست دارند تنها در کلاس حضور داشته باشند. به شما پیشنهاد می‌کنیم که در کلاس‌های خصوصی ما شرکت کنید.
آموزش روش‌های شنا در خانه

پورفیض در خانه هم شنا را به شکل خصوصی آموزش می‌دهد. “برنامه‌ی آموزش شنا که ما داریم، برای اطمینان از اعتماد به آب، مهارت‌های نجات جان و توانایی پیشرفت در شنا به دست می‌دهد. این برنامه، با تمرکز در حرکات شنا به جلو و عقب، درس داده می‌شود. ” به سرعت شنا را یاد بگیرید و امروز برای درس‌های خصوصی شنا در خانه ثبت‌نام کنید.

بعضی از فواید یادگیری شنا در خانه عبارتند از:
یادگیری شنا در منزل به صورت خصوصی

شما می توانید یک مربی شخصی برای خودتان یا فرزندانتان استخدام کنید. همانطور که می‌دانید، قیمت کلاس‌های خصوصی بیشتر از کلاس‌های عمومی است و شما باید مبلغ بیشتری پرداخت کنید. اما این به معنای این است که شما تمام وقت به خودتان اختصاص داده می شوید. در کلاس، مربی فقط به شما توجه می‌کند و از این رو می‌تواند با شما بیشتر تمرین کند و شما می‌توانید سریع‌تر حرکات خود را بهبود ببخشید.
معلم شنا به خانه آمد.

آموزش شنا در غرب تهران

آیا دنبال یک معلم خوب برای یادگیری شنا در خانه هستید؟ نگران نباشید. شما می‌توانید در کلاس‌های آموزش شنا با حامد پورفیض شرکت کنید و مهارت‌های مورد نیاز در این حوزه را یاد بگیرید. یک نکته مهم است که برای ورزش‌هایی مانند شنا حتماً باید از افرادی که در این ورزش‌ها ماهر و حرفه‌ای هستند استفاده کنید. این به این دلیل است که شنا بسیار مهم است و اگر قوانین ایمنی رعایت نشود، ممکن است به بدن خود آسیب برسانید.

تیم شنارو به سرپرستی مهرداد وفایی اصیل و مربی گری استاد میثم ادراکی آماده دادن کلیه خدمات شنا میباشد

طراحی وسئو سایت توسط وب سیکس websix.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *