مجله آموزشی شنارو

بهترین آکادمی شنا

همانطور که قبلاً ذکر شد، سه بخش آموزش شما در آب های آزاد، توسعه دانش، آموزش آب های محدود و آموزش آب های آزاد وجود دارد. برای اکثر افرادی که به فکر یادگیری نحوه غواصی هستند، این جلسات آب است که بیشترین نگرانی را دارد.(بهترین آکادمی شنا)

"</p

بهترین آکادمی شنا

پیشرفت ساده است، پنج جلسه دانش اطلاعات زمینه ای را برای درک نیاز به مهارت ها در جلسات مربوط به آب محدود فراهم می کند. مهارت های آموخته شده در پنج جلسه آب محدود در چهار جلسه آب آزاد تقویت می شود.

هیچ کار جدیدی در جلسه آب آزاد وجود ندارد، به جز اینکه ممکن است روش های مختلف ورود به آب را یاد بگیرید. بیایید جلسات آب محدود را مرور کنیم و در مورد تکلیفی که در هر کدام یاد خواهید گرفت بحث کنیم.

بهترین آکادمی شنا

توجه: این مقاله بر اساس برنامه آموزشی PADI Open Water Diver طراحی شده است.

سازمان های مختلف ممکن است تمرکز و روش های متفاوتی را ارائه دهند، اما نتیجه یکسان خواهد بود. وظیفه در سه جلسه اول آب محدود و دو جلسه اول آب آزاد گواهینامه غواصی را تشکیل می دهد. هر آژانس مطالب مشابهی را در آن جلسات پوشش خواهد داد.
غواص آب آزاد – جلسه 1 آب محدود
مربی و دانش آموزان در طول کلاس های غواصی
مربی و دانش آموزان در طول کلاس های غواصی

این جلسه اول اولین تجربه شما را با تجهیزات غواصی ارائه می دهد و شما را با چند مهارت اساسی که هر غواصی باید بداند آشنا می کند. ممکن است چند بار اول کمی سخت به نظر برسد، اما زمانی که واجد شرایط شوید، آنها به طبیعت دوم تبدیل خواهند شد. شما شروع به نصب برای تجهیزات غواصی خود خواهید کرد. به شما نشان داده خواهد شد که چه چیزی مناسب است. وزن شما تخمین زده می شود، اما در این مرحله واقعاً مهم نیست. به شما نشان داده می شود که چگونه تجهیزات را راه اندازی کنید، عناصر یک بررسی ایمنی قبل و نحوه کار با BCD را انجام دهید. در عنصر دانش، شما باید علائم غواصی را برای استفاده در زیر آب یاد بگیرید و اینها بررسی و استفاده خواهند شد. آنچه مهم است راحت شدن است. در این جلسه با چند مهارت مهم آشنا خواهید شد.

بهترین آکادمی شنا

پاک کردن رگولاتور: رگولاتور اتصال شما به منبع هوا است. مرحله اول به مخزن شما متصل می شود و هوا را از طریق شیلنگ به مرحله دوم می رساند. مرحله دوم دارای یک دهانی است که به آرامی آن را با لب ها و دندان های خود می گیرید. ممکن است زمانی در طول غواصی پیش آید که آن را از دهان خود خارج کنید. ممکن است از این فکر تکان بخورید، اما خیلی زود، آن را بیرون می آورید تا زمانی که کسی عکس شما را زیر آب می گیرد، بتوانید لبخند بزنید. با خارج شدن رگلاتور از دهان آب می تواند وارد آن شود. قبل از اینکه بتوانید هوا را استنشاق کنید، آن آب باید دفع شود. دو روش ساده وجود دارد، اولی فقط بازدم است. رگولاتورها برای بازدم هوا طراحی شده اند و این فرآیند همچنین آب موجود در رگلاتور را با خود می برد. اگر تصادفاً هوای کافی در ریه های خود ندارید، یک دکمه پاکسازی روی رگولاتور وجود دارد. زبان خود را روی دهانه قرار دهید، دکمه purge را فشار دهید و یک انفجار هوا آب را پاک می کند.

بهترین آکادمی شنا
یک تنظیم کننده گم شده را پیدا کنید: به مرور زمان، تنظیم کننده از دهان شما خارج می شود. بسیاری از اوقات به این دلیل است که چیزی فک و زیبایی را دیدید و زمانی که فک شما افتاد، تنظیم کننده نیز افتاد. هامور بیش از حد دوست نیز شناخته شده است که آنها را شل می کند. به شما دو روش برای پیدا کردن یک تنظیم کننده شل نشان داده می شود. یک روش این است که به سادگی با دست راست خود به تنظیم کننده مرحله اول پشت سر خود برگردید. در آنجا می توانید یک شلنگ را بگیرید و دست خود را به سمت پایین بکشید تا مرحله دوم را در دست داشته باشید. روش دوم بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد و به آن جارو کردن بازو می گویند. شما به سادگی شانه راست خود را کمی پایین بیاورید، بازوی خود را در امتداد پهلوی خود صاف کنید، تا جایی که می توانید به عقب برگردید، سپس بازوی خود را در یک قوس جارو کنید که از شما دور می شود و به عقب جلوی صورت خود می رود. سپس شلنگ تنظیم کننده را روی بازوی خود خواهید داشت.

بهترین آکادمی شنا

پاک کردن ماسک صورت نیمه غرق شده: حتی با یک تناسب عالی، گاهی اوقات آب به داخل ماسک صورت شما نشت می کند. پاک کردن آب یک مانور ساده است که یادگیری آن آسان است. شما از روش جابجایی آب استفاده خواهید کرد. مربی از شما می‌خواهد به آرامی قسمت کوچکی از دامن ماسک را بلند کنید تا آب به اندازه‌ای باشد که نیمی از ماسک را پر کند. برای دفع آب از هوا استفاده خواهید کرد. فقط کافی است دست خود را روی قسمت جلویی بالای ماسک قرار دهید تا آن را روی پیشانی خود نگه دارید سپس به طور معمول از بینی خود بازدم کنید. هوا به بالای ماسک می رود، زیرا هوای بیشتری وارد آن می شود، آب را به سمت پایین و خارج از ماسک می برد.(بهترین آکادمی شنا)

از منبع هوای جایگزین استفاده کنید: تنظیم رگولاتور دارای یک تنظیم کننده مرحله اول و دو مرحله دوم است. دومی که اختاپوس نام دارد، می تواند برای به اشتراک گذاشتن هوا با دوست غواصی خود استفاده شود. این کار به سادگی این است که به دوست خود امضا کنید که به هوا نیاز دارید، اختاپوس را محکم کنید، آن را پاک کنید و به مدت 30 ثانیه از آن استفاده کنید. سپس به حالت خود برگردید.

بهترین آکادمی شنا

اولین جلسه شما در آب بر استفاده صحیح از BCD، تنفس با تنظیم کننده، ایمنی پایین آمدن، انجام صحیح کار حیاتی، صعود به سطح و باد کردن B شما متمرکز است.

تیم شنارو به سرپرستی بهادر بزرگی مهر آماده دادن کلیه خدمات شنا میباشد

طراحی وسئو سایت توسط تیم بهامهر bahamehr.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *