مجله آموزشی شنارو

بهترین استخر شرق تهران

ممکن است برای یادگیری غواصی هیجان زده باشید، اما اگر 100% در آب راحت نباشید، می توانید به سرعت در مشکل فرود بیایید.(بهترین استخر شرق تهران)

بهترین استخر شرق تهران

بهترین استخر شرق تهران

در طول دوره غواصی PADI Discover Scuba Diving یا PADI Scuba Diver Course باید 10 دقیقه در آب قدم بزنید و 200 متر شنا کنید. مربیان غواصی شما سهولت و راحتی شما را در آب غواصی thedive cGili در طی این آزمایشات ارزیابی خواهند کرد.

اگر مطمئن نیستید که چقدر در آب راحت هستید، به استخر محلی خود بروید و به گذراندن مدتی در آب عادت کنید.

10 نکته برای غواصان مبتدی
2. مرکز غواصی مناسب را برای انجام تمرینات خود انتخاب کنید

ممکن است فرض کنید همه مراکز غواصی یکسان هستند، اما این نمی تواند دور از واقعیت باشد. شما باید به دنبال یک مرکز غواصی معتبر با گواهینامه های فراوان و گواهینامه های استاندارد باشید. همچنین باید به دنبال مرکزی باشید که مکان های غواصی، جریان ها و شرایط آب و هوایی برای غواصان جدید مناسب باشد.

بهترین استخر شرق تهران

غواصان گانگا در ویلا آلماریک به لطف خدمات حرفه ای و موقعیت مکانی آنها در گیلی تراوانگان برای غواصان مبتدی فوق العاده است. مکان های غواصی آسان تری در اطراف جزیره وجود دارد که برای اولین غواصی شما ایده آل هستند.

10 نکته برای غواصان مبتدی
3. یک اجرای آزمایشی در استخر انجام دهید

اگر اصلاً غواصی را امتحان نکرده‌اید و می‌خواهید در دوره غواصی PADI شرکت کنید، می‌توانید تمام تجهیزات و تکنیک‌های خود را در استخر امتحان کنید.

ویلا آلماریک دارای یک استخر به اندازه کافی عمیق برای تمرین غواصی است و این جایی است که اولین تجربه غواصی شما انجام خواهد شد.

بهترین استخر شرق تهران

اگر 100% مطمئن نیستید که غواصی برای شما مناسب است، می‌توانید با مرکز غواصی نزدیک‌تر به خانه تماس بگیرید و ببینید آیا آنها جلسه آزمایشی را در استخر انجام می‌دهند یا خیر. چنین فرصت هایی در سراسر جهان وجود دارد، نه فقط در آب و هوای گرمسیری.

10 نکته برای غواصان مبتدی
4. سوالات زیادی بپرسید

قبل از شروع دوره، شروع به پرسیدن سوالات کنید. Gangga Divers به هر سوالی که دارید حتی قبل از رزرو دوره پاسخ می دهد.

هنگامی که در Gili Trawangan هستید و آموزش غواصی PADI خود را انجام می دهید، باید تا آنجا که می توانید سؤال بپرسید. یک دوره 3 یا 4 روزه می تواند خیلی سریع انجام شود و شما می خواهید مطمئن شوید که در هر مرحله از راه مطمئن هستید.

هیچ سوالی در مورد غواصی احمقانه نیست، بنابراین مطمئن شوید که دست خود را بالا ببرید و هر چیزی را که نیاز دارید بپرسید.
5. مطالب را مطالعه کنید

غواصی بسیار سرگرم کننده است اما بسیار جدی نیز هست. در حالی که در حال آموزش هستید، باید توجه داشته باشید و تمام کارهای دوره و تئوری که بخشی از دوره است را تکمیل کنید.

بهترین استخر شرق تهران

دوره های غواصی PADI امکان تکمیل دوره های آنلاین خود را با آموزش الکترونیکی PADI ارائه می دهد. این در قیمت دوره شما گنجانده شده است و می تواند تضمین کند که زمان غواصی بیشتر و زمان کمتری در کلاس دارید. همچنین می تواند با غواصی حتی قبل از اینکه وارد آب شوید، اعتماد به نفس بیشتری به شما بدهد.

10 نکته برای غواصان مبتدی
6. هیدراته بمانید

وقتی صحبت از آب شد، مهم است که در حین غواصی هیدراته بمانید. بدن ما در واقع هنگام غواصی مقدار زیادی آب از دست می دهد، بنابراین نوشیدن آب اضافی باید در لیست اولویت های شما قرار گیرد.

کم آبی بدن می تواند منجر به خستگی، عدم تمرکز و گرفتگی عضلات شود.
۷- زیاد الکل ننوشید

همچنین باید مراقب باشید که الکل زیاد مصرف نکنید. گیلی تراوانگان به عنوان یک جزیره مهمانی شهرت دارد، اما جدای از اینکه خماری در قایق بسیار ناخوشایند است، مصرف الکل می تواند منجر به کم آبی بدن، بیماری، عدم تمرکز شود و همچنین می تواند شما را مستعد ابتلا به بیماری رفع فشار کند.
8. آرام باشید و نفس بکشید

بهترین استخر شرق تهران

10 نکته برای غواصان مبتدی

آرامش و تنفس ریتمیک کلید غواصی است. هرچه آرام‌تر باشید و نفس‌هایتان طولانی‌تر و عمیق‌تر باشد، زیر آب راحت‌تر خواهید بود.

یادگیری چند تکنیک ساده تنفس و مدیتیشن می تواند قبل از یادگیری غواصی بسیار مفید باشد. هر چه نفس های شما یکنواخت تر باشد آرام و متمرکز ماندن آسان تر است.
9. دستورالعمل های مربی خود را دنبال کنید

10 نکته برای غواصان مبتدی

این بسیار مهم است و برای غواصان طولانی مدت و مبتدیان بسیار مهم است. مربی یا راهنمای غواصی شما برای حمایت از شما و حفظ امنیت شما وجود دارد. در طول تمرین و حتی پس از آن، همیشه باید به دستورالعمل ها یا هشدارها گوش دهید و مراقب باشید.
10. تا 24 ساعت بعد از غواصی پرواز نکنید

بعد از غواصی باید حداقل 24 ساعت قبل از پرواز استراحت کنید. فشار هوا در هواپیما با صعود افزایش می یابد و در صورت غواصی خطر ابتلا به بیماری فشارزدایی را افزایش می دهد.

غواصانی که چندین بار در یک دوره چند روزه غواصی کرده اند، برای مثال زمانی که در یک دوره غواصی هستند، باید بین 1 تا 3 روز قبل از پرواز صبر کنند. هر چه بیشتر غواصی کرده باشید، اگر زودتر پرواز کنید، خطر ابتلا به بیماری رفع فشار بیشتر می شود.
غواصان Gangga آماده هستند تا شما را در سفر غواصی خود شروع کنند!

10 نکته برای غواصان مبتدی

چیزهای زیادی برای یادگیری در مورد غواصی وجود دارد، اما این 10 چیز باید شما را آماده کند تا بفهمید آیا غواصی برای شما مناسب است یا خیر. اگر سوال خاصی دارید (بهترین استخر شرق تهران)

تیم شنارو به سرپرستی بهادر بزرگی مهر آماده دادن کلیه خدمات شنا میباشد

طراحی وسئو سایت توسط تیم بهامهر bahamehr.com

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *