مجله آموزشی شنارو

فواید شنای کرال پشت

فواید شنای کرال پشت

فواید شنای کرال پشت

40 تمرین نهایی برای شناگران (فواید شنای کرال پشت)

در اینجا 40 تمرین شنا برای دونده‌ها، شناگران از راه دور، پروانه‌ها، IM’ers و هر کس در این بین به لطف برخی از برترین برنامه‌ها، شناگران و مربیان جهان آورده شده است.

یکی از مزایای شنا، تنوع بی پایان راه هایی است که می توانید در آب تمرین کنید. تمرین شنای شما می‌تواند یک اودیسه دو ساعته از فواصل زمانی استراحت کوتاه باشد، یا یک ست 45 دقیقه‌ای با استراحت بالا و با شدت بالا.

در زیر مجموعه‌ای از تمرین‌ها و مجموعه‌های شنا برای دوندگان سرعت، برای شناگران مسافت، برای کسانی که به دنبال بهبود ضربات خود هستند و هر کس دیگری در این بین وجود دارد.

مهم نیست که هدف شما از جلسه امروز چیست، ما به شما پاسخ دادیم…

36 تمرین نهایی شنا
تمرینات شنا: 40 تمرین و مجموعه حماسی برای شناگران

این تمرینات شنا برای شناگران رقابتی است. اگر به دنبال روش های مبتدی بیشتری هستید، به جای اشتباهی آمده اید. (من سه تمرین شنا برای مبتدیان دارم که می توانید در اینجا نگاهی بیندازید.)

(فواید شنای کرال پشت)

با این حال، اگر می خواهید:

سرعت دوی سرعت بالا را بهبود بخشید.
همان تمرین شنای سخت و دیوانه کننده ای را که یکی از برترین برنامه های دانشگاهی در کشور انجام داد، شنا کنید.
همان تمرینات و مجموعه هایی را انجام دهید که شناگران برتر دنیا انجام می دهند.
یا ضربه دلفین زیر آب خود را به شدت بهبود بخشید…

… پس شما در نقطه مناسب هستید.

پرش به:

مجموعه تست برای شناگران (2)
تمرینات و ست شنا برای دوندگان سرعت (8)
تمرین و ست از راه دور (10)
ست شنا و تمرین برای بهبود ضربات شما (20)

تمرینات شنا: 36 تمرین نهایی برای شناگران

برخی از تمرین‌های شنا که من روی خودم انجام داده‌ام، برخی دیگر شامل ست‌ها و تمرین‌های شناگران برجسته است، در حالی که برخی دیگر توسط برخی از مربیان برتر شنا در این سیاره ارائه شده‌اند.

(فواید شنای کرال پشت)

(اگر به دنبال یک چالش به خصوص وحشتناک هستید، تمرین شنای آبرن را امتحان کنید که در زیر ذکر شده است. این برای ظاهری دل نیست.)
مجموعه تست برای شناگران

مجموعه تست نهایی شناگر برای اندازه گیری پیشرفت. همه ما می‌خواهیم سریع‌تر در آب برویم، و این کافی نیست که به سادگی در وضعیت بهتری قرار بگیریم. شما همچنین باید کارآمدتر باشید. این مجموعه اندازه گیری و پیگیری هر دو را به شما آموزش می دهد.
می خواهید ببینید که آیا سرعت ضربه شما در حال بهبود است؟ این مجموعه ضربه سریع را امتحان کنید. آیا می خواهید ببینید که آیا سرعت ضربه شما در حال افزایش است یا خیر؟ در اینجا مجموعه ای وجود دارد که می توانید در کمتر از 10 دقیقه انجام دهید تا ببینید آیا ضربه شما در حال بهبود است یا خیر.

تمرینات و مجموعه شنا برای دوندگان سرعت

شناگر سرعتی یک موجود خاص است.

و با وجود اینکه آنها تمایل دارند برای مقدار نسبتاً کم متر و یاردهایی که در مقایسه با هم تیمی های خود در مسافت های میانی و مسافت طی می کنند، پوسته پوسته شوند، اما با شدت آن را جبران می کنند و با عینک شنا با سرعت صاف می کنند.

در اینجا چند ست سرعت و تمرین برای شما شناگران تند انقباض آورده شده است:

فواید شنای کرال پشت

مجموعه Pop-and-Lock: مجموعه ای استقامتی سرعت برای دوندگان سرعت. یکی از مجموعه های مورد علاقه من در تمام زمان ها، و می تواند با اهداف خود در استخر سازگار شود. بهترین برای توسعه استقامت در سرعت و سرعت کور.
یک مجموعه 20 دقیقه ای سرگرم کننده و در عین حال خرد کننده برای دونده های Drop Dead. ارسال شده توسط مربی سال 2012 باشگاه ملی سال، شان بیکر از Oakville Aquatics، این مجموعه انفجار با فاصله زمانی رو به کاهش تکرار می شود که یکپارچگی حرکت و تکنیک شما را به چالش می کشد، به خصوص در چهار تکرار آخر.

فواید شنای کرال پشت
ست دیگر آبرن اسپرینت، یا چگونه دو ساعت را صرف دیوانه کردن شناگران محلی کردم. یکی از سخت ترین مجموعه هایی که تا به حال با آن روبرو شده ام. بیش از دو ساعت طول کشید تا آن را انجام دهم، و من هنوز تمام آن را تمام نکردم. نه برای ظاهر قلب
مجموعه پروانه ها: چگونه بر پروانه 100 متری بعدی خود مسلط شوید. دو مجموعه عالی برای ایجاد یک هیولا پشت نیمه در پرواز 100 متری شما (به همان اندازه برای سایر ضربات نیز قابل استفاده است). این مجموعه توسط باب بومن برای خود آقای باترفلای، مایکل فلپس ساخته شد.

(فواید شنای کرال پشت)

3 ست اسپرینت با نیک برونلی. نیک به مدت یک دهه در صحنه ملی در ایالات متحده نقش آفرینی کرد. حتی با وجود اینکه او هرگز به یک تیم المپیک راه پیدا نکرد، در سال 2012 با بیش از نیم دوجین مدال قهرمانی جهان بازنشسته شد. در اینجا تعدادی از ست هایی است که او در طول تمرینات خود برای آزمایشات المپیک 2012 ایالات متحده استفاده کرد.
مجموعه مورد علاقه مایک الکساندروف المپیکی برای سینه زدن سریعتر و قدرتمند. مایک الکساندروف که 2 بار رکورددار المپیک و اوپن آمریکا در 100 یارد قورباغه است، یکی از تمرینات مورد علاقه خود را برای ایجاد کرال سینه هیولایی به اشتراک می گذارد.
جاش اشنایدر، قهرمان NCAA و جهان، ست اسپرینت مورد علاقه خود را به اشتراک می گذارد. حالت هیولای درونی خود را با این تمرین تنبیهی سرعتی که تقریباً 1000 متر شنای تمام عیار دارد، آزاد کنید.

(فواید شنای کرال پشت)
100 متر آزاد خود را با این ست سرعت مسابقه حماسی بهبود بخشید. گرم کردن مرگبار را با سرعت مسابقه با این تمرین ترکیب کنید که به شما کمک می کند 100 متر سبک آزاد خود را شکست دهید.

تمرینات شنا برای شناگران از راه دور

سبک زندگی شناگران از راه دور یک سبک زندگی سخت است. آنها که برای مدت 10 هزار نفر در مسیر حیوانات قرار می گیرند، زندگی انفرادی و افتخارآمیز دارند.

تیم شنارو به سرپرستی بهادر بزرگی مهر آماده دادن کلیه خدمات شنا میباشد

طراحی وسئو سایت توسط تیم بهامهر bahamehr.com

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *